Rozumiem, nie pokazuj
więcej tej informacji
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem i Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
e-piecyki.pl
(68) 413-51-09
pokaż
koszyk
wybierz
kategorię
pokaż produkt
po numerze ID
ID produktu uzyskany telefonicznie od obsługi sklepu:
Lista kategorii
Możesz przejść do produktu wpisując jego numer ID:
Szukaj
fraza:

Cena:
od: do: PLN
Lista kategorii
Wybrane produkty

- brak towarów w koszyku -

Facebook Instagram
Procedura zamówienia towaru przez sklep internetowy
  1. Składanie zamówienia:

    • Zamówienie przez sklep internetowy:

      • Korzystając ze sklepu internetowego wybieracie Państwo produkt, w razie problemów można skontaktować się z doradcą technicznym pod numerem telefonu stacjonarnego widniejącym na bannerze u góry w okolicy ogniska. //lub: [nie chcę zamawiać przez sklep internetowy, chcę w inny sposób]

      • Aby zamówić produkt należy kliknąć na karcie produktu "+ dodaj do koszyka", jednocześnie można zamówić kilka produktów

      • Na karcie każdego produktu widnieje przewidywany termin realizacji, kupując kilka produktów o różnym terminie realizacji każdy będzie wysłany oddzielnie

      • Po dodaniu towaru/towarów do koszyka po lewej stronie w ramce "Koszyk" pojawi się przycisk "złóż zamówienie" - należy go kliknąć, aby kontynuować i przejść do finalizacji zamówienia

      • Pojawi się formularz składania zamówienia, należy uważnie go wypełnić zgodnie ze wskazówkami nad formularzem

      • Po wypełnieniu formularza należy kliknąć "złóż zamówienie" u dołu formularza

      • Na ekranie zostaną wyświetlone dane do przelewu, dodatkowo te dane zostaną wysłane we wiadomości e-mail.

    • Za zamówione produkty obowiązuje 100% przedpłaty.

    • Potwierdzenie przyjęcia zamówienia lub wysłanie danych do przelewu nie jest równoznaczne z zawarciem umowy, zawarcie umowy następuje dopiero w momencie opłacenia pełnej kwoty zamówienia oraz potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu. Wymagane jest nasze potwierdzenie, ponieważ przy współpracy z wieloma producentami i hurtowniami, nie jesteśmy w stanie nieomylnie stwierdzić czy produkt na pewno jest dostępny, lub czy znacząco nie zmieniono ceny katalogowej. W przypadku gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa - wszelkie wpłacone nam pieniądze zostaną zwrócone w czasie nie dłuższym jak 3 dni robocze.

    • W przypadku gdy wpłata nie zostanie przekazana na konto wskazane przez nas w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, umowa nie zostaje zawarta.

    • Termin realizacji liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym naszej firmy

    • Na życzenie przesyłamy papierową umowę w dwóch egzemplarzach za pośrednictwem tradycyjnej poczty, jeden z egzemplarzy należy odesłać podpisany na nasz adres korespondencyjny

  2. Przedpłaty można dokonać wyłącznie przelewem na konto naszej firmy

  3. Po wpłynięciu na nasze konto pieniędzy w pełnej kwocie, produkt(y) zostaje do Państwa wysłany firmą kurierską na wskazany w zamówieniu adres zgodnie z terminem, który podaliśmy w potwierdzeniu złożenia zamówienia

  4. Odbiór przesyłki

    • Po otrzymaniu przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Wszystkie nasze produkty są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę spisać z kierowcą tzw. protokół szkody (kierowca posiada przy sobie druki oraz wie w jaki sposób mają być one wypełnione) i nie odbierać urządzenia grzewczego. W tym przypadku przesłana zostanie do Państwa druga sztuka nieuszkodzonego urządzenia.

    • Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie stwierdzone przez Państwa po odjeździe kuriera, trudno jest ustalić winnego uszkodzenia towaru, ponieważ równie dobrze mogły się one przytrafić Państwu w trakcie przenoszenia urządzenia.

    • Każde urządzenie grzewcze jest ubezpieczone do momentu odebrania go przez klienta, dokładnego sprawdzenia jego stanu przez niego (należy je rozpakować a kurier musi wyrazić na to zgodę!), podpisania listu przewozowego i odjazdu przewoźnika.

    • Podpisując list przewozowy zgadzacie się Państwo ze stanem zewnętrznym urządzenia grzewczego i go akceptujecie. Dlatego należy zawsze dokładnie obejrzeć towar (z każdej strony) po wcześniejszym rozpakowaniu czy nie doszło do uszkodzenia w transporcie. Nienaruszona folia zewnętrzna lub karton nie oznacza wcale, że urządzenie pod nią nie ma wgnieceń lub obić a szyba jest cała.

    • Proszę nie wpłacać pieniędzy na nasze konto przed otrzymaniem potwierdzenia złożenia zamówienia i przed określeniem przez nas terminu realizacji zamówienia. Nie każdy produkt dostępny jest od ręki.

  5. Fakturę wysyłamy oddzielnie, listem poleconym już po dostawie zamówionych produktów. Na życzenie możemy wysłać fakturę listem zwykłym, ponieważ polecony do odbioru wymaga obecności osoby, która potwierdzi odbiór listonoszowi


Procedura zamówienia w inny sposób niż przez sklep internetowy

Procedura zakupu wybranego z naszej oferty towaru drogą inną niż przez sklep internetowy jest następująca:

  1. Dokonujecie Państwo zamówienia (poprzez wiadomość e-mail, formularz kontaktowy lub w szczególnych przypadkach telefonicznie lub listownie).

    • W kierowanym do nas zamówieniu należy ściśle określić:

      • numer identyfikacyjny wybranego urządzenia grzewczego (na każdej karcie produktu pojawia się w prostokącie, biała czcionka na czerwonym tle)

      • kolor (jeżeli produkt występuje w więcej niż jednym kolorze - informacja o tym znajduje się na karcie produktu)

      • z której strony ma być podłączenie urządzenia do komina stojąc naprzeciwko kuchni/piecyka (jeśli możliwe jest ustalenie miejsca podłączenia, informacja o takiej możliwości znajduje się na karcie produktu)

      • dokładny adres dostawy produktu (imię i nazwisko odbiorcy, ulica, nr domu / lokalu, kod pocztowy, miejscowość, opcjonalnie województwo)
      • numer(y) telefonu komórkowego lub stacjonarnego (z numerem kierunkowym), na który będziemy Państwa powiadamiać o stanie zamówienia, terminie dostawy lub będziemy się kontaktować w przypadku jakichkolwiek braków w złożonym zamówieniu

      • dane do faktury VAT (imię i nazwisko, dokładny adres - ulica, nr domu / lokalu, kod pocztowy, miejscowość, nazwa firmy i NIP - w przypadku gdy faktura ma być wystawiona na firmę)

    • Po złożeniu zamówienia zawsze podajemy termin realizacji oraz przesyłamy fakturę pro-forma ze wszystkimi danymi i kontem firmy do wpłaty. Za zamówione produkty obowiązuje 100% przedpłaty.

    • Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i wysłanie do Państwa faktury pro-forma nie jest równoznaczne z zawarciem umowy, zawarcie umowy następuje dopiero w momencie opłacenia faktury pro-forma

    • W przypadku gdy wpłata nie zostanie przekazana na konto wskazane w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i w załączonej fakturze pro-forma, umowa nie zostaje zawarta

    • Termin realizacji liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym naszej firmy

    • Na życzenie przesyłamy papierową umowę w dwóch egzemplarzach za pośrednictwem tradycyjnej poczty, jeden z egzemplarzy należy odesłać podpisany na nasz adres korespondencyjny

  2. Przedpłaty można dokonać wyłącznie przelewem na konto naszej firmy

  3. Po wpłynięciu na nasze konto pieniędzy w pełnej kwocie, produkt(y) zostaje do Państwa wysłany firmą kurierską na wskazany w zamówieniu adres zgodnie z terminem, który podaliśmy w potwierdzeniu złożenia zamówienia

  4. Odbiór przesyłki

    • Po otrzymaniu przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Wszystkie nasze produkty są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę spisać z kierowcą tzw. protokół szkody (kierowca posiada przy sobie druki oraz wie w jaki sposób mają być one wypełnione) i nie odbierać urządzenia grzewczego. W tym przypadku przesłana zostanie do Państwa druga sztuka nieuszkodzonego urządzenia.

    • Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie stwierdzone przez Państwa po odjeździe kuriera, trudno jest ustalić winnego uszkodzenia towaru, ponieważ równie dobrze mogły się one przytrafić Państwu w trakcie przenoszenia urządzenia.

    • Każde urządzenie grzewcze jest ubezpieczone do momentu odebrania go przez klienta, dokładnego sprawdzenia jego stanu przez niego (należy je rozpakować a kurier musi wyrazić na to zgodę!), podpisania listu przewozowego i odjazdu przewoźnika.

    • Podpisując list przewozowy zgadzacie się Państwo ze stanem zewnętrznym urządzenia grzewczego i go akceptujecie. Dlatego należy zawsze dokładnie obejrzeć towar (z każdej strony) po wcześniejszym rozpakowaniu czy nie doszło do uszkodzenia w transporcie. Nienaruszona folia zewnętrzna lub karton nie oznacza wcale, że urządzenie pod nią nie ma wgnieceń lub obić a szyba jest cała.

    • Proszę nie wpłacać pieniędzy na nasze konto przed otrzymaniem potwierdzenia złożenia zamówienia i przed określeniem przez nas terminu realizacji zamówienia. Nie każdy produkt dostępny jest od ręki.

  5. Fakturę wysyłamy oddzielnie, listem poleconym już po dostawie zamówionych produktów. Na życzenie możemy wysłać fakturę listem zwykłym, ponieważ polecony do odbioru wymaga obecności osoby, która potwierdzi odbiór listonoszowi
X
W naszym sklepie nie trzeba się rejestrować i logować, aby dokonać zakupów! Dzięki prostemu systemowi zamówień wystarczy podać nam dane kontaktowe i adres dostawy.
Skorzystaj z naszej wiedzy: Kuchnia węglowa - jaką wybrać do swojego domu?