Możesz przejść do produktu wpisując jego numer ID:
Szukaj
X
W naszym sklepie nie trzeba się rejestrować i logować, aby dokonać zakupów! Dzięki prostemu systemowi zamówień wystarczy podać nam dane kontaktowe i adres dostawy. Lista kategorii
Wybrane produkty
- brak towarów w koszyku -
Procedura zamówienia towaru przez sklep internetowy
- Składanie zamówienia:
- Zamówienie przez sklep internetowy:
- Korzystając ze sklepu internetowego wybieracie Państwo produkt, w razie problemów można skontaktować się z doradcą technicznym pod numerem telefonu stacjonarnego widniejącym na bannerze u góry w okolicy ogniska. //lub: [nie chcę zamawiać przez sklep internetowy, chcę w inny sposób]
- Aby zamówić produkt należy kliknąć na karcie produktu "+ dodaj do koszyka", jednocześnie można zamówić kilka produktów
- Na karcie każdego produktu widnieje przewidywany termin realizacji, kupując kilka produktów o różnym terminie realizacji każdy będzie wysłany oddzielnie
- Po dodaniu towaru/towarów do koszyka po lewej stronie w ramce "Koszyk" pojawi się przycisk "złóż zamówienie" - należy go kliknąć, aby kontynuować i przejść do finalizacji zamówienia
- Pojawi się formularz składania zamówienia, należy uważnie go wypełnić zgodnie ze wskazówkami nad formularzem
- Po wypełnieniu formularza należy kliknąć "złóż zamówienie" u dołu formularza
- Na ekranie zostaną wyświetlone dane do przelewu, dodatkowo te dane zostaną wysłane we wiadomości e-mail.
- Korzystając ze sklepu internetowego wybieracie Państwo produkt, w razie problemów można skontaktować się z doradcą technicznym pod numerem telefonu stacjonarnego widniejącym na bannerze u góry w okolicy ogniska. //lub: [nie chcę zamawiać przez sklep internetowy, chcę w inny sposób]
- Za zamówione produkty obowiązuje 100% przedpłaty.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia lub wysłanie danych do przelewu nie jest równoznaczne z zawarciem umowy, zawarcie umowy następuje dopiero w momencie opłacenia pełnej kwoty zamówienia oraz potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu. Wymagane jest nasze potwierdzenie, ponieważ przy współpracy z wieloma producentami i hurtowniami, nie jesteśmy w stanie nieomylnie stwierdzić czy produkt na pewno jest dostępny, lub czy znacząco nie zmieniono ceny katalogowej. W przypadku gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa - wszelkie wpłacone nam pieniądze zostaną zwrócone w czasie nie dłuższym jak 3 dni robocze.
- W przypadku gdy wpłata nie zostanie przekazana na konto wskazane przez nas w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, umowa nie zostaje zawarta.
- Termin realizacji liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym naszej firmy
- Na życzenie przesyłamy papierową umowę w dwóch egzemplarzach za pośrednictwem tradycyjnej poczty, jeden z egzemplarzy należy odesłać podpisany na nasz adres korespondencyjny
- Zamówienie przez sklep internetowy:
- Przedpłaty można dokonać wyłącznie przelewem na konto naszej firmy
- Po wpłynięciu na nasze konto pieniędzy w pełnej kwocie, produkt(y) zostaje do Państwa wysłany firmą kurierską na wskazany w zamówieniu adres zgodnie z terminem, który podaliśmy w potwierdzeniu złożenia zamówienia
- Odbiór przesyłki
- Po otrzymaniu przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Wszystkie nasze produkty są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę spisać z kierowcą tzw. protokół szkody (kierowca posiada przy sobie druki oraz wie w jaki sposób mają być one wypełnione) i nie odbierać urządzenia grzewczego. W tym przypadku przesłana zostanie do Państwa druga sztuka nieuszkodzonego urządzenia.
- Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie stwierdzone przez Państwa po odjeździe kuriera, trudno jest ustalić winnego uszkodzenia towaru, ponieważ równie dobrze mogły się one przytrafić Państwu w trakcie przenoszenia urządzenia.
- Każde urządzenie grzewcze jest ubezpieczone do momentu odebrania go przez klienta, dokładnego sprawdzenia jego stanu przez niego (należy je rozpakować a kurier musi wyrazić na to zgodę!), podpisania listu przewozowego i odjazdu przewoźnika.
- Podpisując list przewozowy zgadzacie się Państwo ze stanem zewnętrznym urządzenia grzewczego i go akceptujecie. Dlatego należy zawsze dokładnie obejrzeć towar (z każdej strony) po wcześniejszym rozpakowaniu czy nie doszło do uszkodzenia w transporcie. Nienaruszona folia zewnętrzna lub karton nie oznacza wcale, że urządzenie pod nią nie ma wgnieceń lub obić a szyba jest cała.
- Proszę nie wpłacać pieniędzy na nasze konto przed otrzymaniem potwierdzenia złożenia zamówienia i przed określeniem przez nas terminu realizacji zamówienia. Nie każdy produkt dostępny jest od ręki.
- Po otrzymaniu przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Wszystkie nasze produkty są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę spisać z kierowcą tzw. protokół szkody (kierowca posiada przy sobie druki oraz wie w jaki sposób mają być one wypełnione) i nie odbierać urządzenia grzewczego. W tym przypadku przesłana zostanie do Państwa druga sztuka nieuszkodzonego urządzenia.
- Fakturę wysyłamy oddzielnie, listem poleconym już po dostawie zamówionych produktów. Na życzenie możemy wysłać fakturę listem zwykłym, ponieważ polecony do odbioru wymaga obecności osoby, która potwierdzi odbiór listonoszowi
Procedura zamówienia w inny sposób niż przez sklep internetowy
Procedura zakupu wybranego z naszej oferty towaru drogą inną niż przez sklep internetowy jest następująca:
- Dokonujecie Państwo zamówienia (poprzez wiadomość e-mail, formularz kontaktowy lub w szczególnych przypadkach telefonicznie lub listownie).
- W kierowanym do nas zamówieniu należy ściśle określić:
- numer identyfikacyjny wybranego urządzenia grzewczego (na każdej karcie produktu pojawia się w prostokącie, biała czcionka na czerwonym tle)
- kolor (jeżeli produkt występuje w więcej niż jednym kolorze - informacja o tym znajduje się na karcie produktu)
- z której strony ma być podłączenie urządzenia do komina stojąc naprzeciwko kuchni/piecyka (jeśli możliwe jest ustalenie miejsca podłączenia, informacja o takiej możliwości znajduje się na karcie produktu)
- dokładny adres dostawy produktu (imię i nazwisko odbiorcy, ulica, nr domu / lokalu, kod pocztowy, miejscowość, opcjonalnie województwo)
- numer(y) telefonu komórkowego lub stacjonarnego (z numerem kierunkowym), na który będziemy Państwa powiadamiać o stanie zamówienia, terminie dostawy lub będziemy się kontaktować w przypadku jakichkolwiek braków w złożonym zamówieniu
- dane do faktury VAT (imię i nazwisko, dokładny adres - ulica, nr domu / lokalu, kod pocztowy, miejscowość, nazwa firmy i NIP - w przypadku gdy faktura ma być wystawiona na firmę)
- numer identyfikacyjny wybranego urządzenia grzewczego (na każdej karcie produktu pojawia się w prostokącie, biała czcionka na czerwonym tle)
- Po złożeniu zamówienia zawsze podajemy termin realizacji oraz przesyłamy fakturę pro-forma ze wszystkimi danymi i kontem firmy do wpłaty. Za zamówione produkty obowiązuje 100% przedpłaty.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i wysłanie do Państwa faktury pro-forma nie jest równoznaczne z zawarciem umowy, zawarcie umowy następuje dopiero w momencie opłacenia faktury pro-forma
- W przypadku gdy wpłata nie zostanie przekazana na konto wskazane w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i w załączonej fakturze pro-forma, umowa nie zostaje zawarta
- Termin realizacji liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym naszej firmy
- Na życzenie przesyłamy papierową umowę w dwóch egzemplarzach za pośrednictwem tradycyjnej poczty, jeden z egzemplarzy należy odesłać podpisany na nasz adres korespondencyjny
- W kierowanym do nas zamówieniu należy ściśle określić:
- Przedpłaty można dokonać wyłącznie przelewem na konto naszej firmy
- Po wpłynięciu na nasze konto pieniędzy w pełnej kwocie, produkt(y) zostaje do Państwa wysłany firmą kurierską na wskazany w zamówieniu adres zgodnie z terminem, który podaliśmy w potwierdzeniu złożenia zamówienia
- Odbiór przesyłki
- Po otrzymaniu przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Wszystkie nasze produkty są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę spisać z kierowcą tzw. protokół szkody (kierowca posiada przy sobie druki oraz wie w jaki sposób mają być one wypełnione) i nie odbierać urządzenia grzewczego. W tym przypadku przesłana zostanie do Państwa druga sztuka nieuszkodzonego urządzenia.
- Jeżeli uszkodzenie towaru zostanie stwierdzone przez Państwa po odjeździe kuriera, trudno jest ustalić winnego uszkodzenia towaru, ponieważ równie dobrze mogły się one przytrafić Państwu w trakcie przenoszenia urządzenia.
- Każde urządzenie grzewcze jest ubezpieczone do momentu odebrania go przez klienta, dokładnego sprawdzenia jego stanu przez niego (należy je rozpakować a kurier musi wyrazić na to zgodę!), podpisania listu przewozowego i odjazdu przewoźnika.
- Podpisując list przewozowy zgadzacie się Państwo ze stanem zewnętrznym urządzenia grzewczego i go akceptujecie. Dlatego należy zawsze dokładnie obejrzeć towar (z każdej strony) po wcześniejszym rozpakowaniu czy nie doszło do uszkodzenia w transporcie. Nienaruszona folia zewnętrzna lub karton nie oznacza wcale, że urządzenie pod nią nie ma wgnieceń lub obić a szyba jest cała.
- Proszę nie wpłacać pieniędzy na nasze konto przed otrzymaniem potwierdzenia złożenia zamówienia i przed określeniem przez nas terminu realizacji zamówienia. Nie każdy produkt dostępny jest od ręki.
- Po otrzymaniu przesyłki, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Wszystkie nasze produkty są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę spisać z kierowcą tzw. protokół szkody (kierowca posiada przy sobie druki oraz wie w jaki sposób mają być one wypełnione) i nie odbierać urządzenia grzewczego. W tym przypadku przesłana zostanie do Państwa druga sztuka nieuszkodzonego urządzenia.
- Fakturę wysyłamy oddzielnie, listem poleconym już po dostawie zamówionych produktów. Na życzenie możemy wysłać fakturę listem zwykłym, ponieważ polecony do odbioru wymaga obecności osoby, która potwierdzi odbiór listonoszowi